مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:252023-01-08حوادث

پلیس کرمانشاه 547 شهید در راه امنیت جامعه تقدیم کرده است 


معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون پلیس کرمانشاه 547 شهید در راه حفظ و ارتقاء امنیت جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون پلیس کرمانشاه 547 شهید در راه حفظ و ارتقاء امنیت جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

  سرهنگ یونس چناری اظهار داشت: پلیس کرمانشاه علاوه بر تقدیم این تعداد شهید، 1610 جانباز و 203 آزاده را هم تقدیم کرده تا سندی بر اهتمام ماموران انتظامی استان بر حفظ امنیت جامعه و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای انتظامی را می توان در زمره مظلوم ترین شهدای انقلاب و نظام قرار داد، افزود: آنها بی هیچ ادعایی و تنها برای حفظ امنیت جامعه و مقابله با مجرمان و برهم زنندگان نظم کشور جان پاک خود را فدا کردند و درس انسانیت و آزادگی را به همه آموختند.

چناری با اشاره به اهمیت حفظ مقام و منزلت شهدای گرانقدر، جانبازان و آزادگان خاطرنشان کرد: در همین راستا دیدار، سرکشی و تجلیل از این عزیزان سرلوحه کار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمانشاه 547 شهید در راه امنیت جامعه تقدیم کرده است 

پلیس کرمانشاه 547 شهید در راه امنیت جامعه تقدیم کرده است